© 2026 Muhayya Magical Sdn Bhd. All Rights Reserved.

COUNTDOWN TO
8am Sunday, June 28 2026
Now Happening!








Semakin dalam komitmen anda terhadap perubahan, semakin mendalam pengalaman, bimbingan dan transformasi yang akan anda terima
Bismillahirrahmanirrahim. Refleksi Jiwa | Wanita Rasa Dicintai (Post Kelas) Subhanallah. Alhamdulillah. Malam ini saya bersyukur kepada Allah atas kasih sayang Allah yang telah mengurniakan nikmat yang begitu banyak kepada kehidupan saya terutama kesihatan, badan masih sihat, masih berkesempatan diberikan peluang boleh bangun tidor, terus bernafas, boleh melakukan solat, boleh belajar menuntut Ilmu dengan Bonda dan Allah masih mengizinkan saya kembali kpdNya Hari ini saya mula mengenali siapa diri saya. Saya mula memahami fitrah saya, saya tidak perlu lagi mencari pada manusia, dunia atau penghargaan manusia. Wanita yang dicintai Allah bukanlah wanita yang tidak pernah terluka. Bukan juga wanita yang tidak pernah melakukan dosa. Tetapi wanita yang dicintai Allah ialah wanita yang setiap kali terjatuh, dia segera kembali kpd Allah. Setiap kali tersalah langkah, dia tahu kepada siapa dia harus pulang. Malam ini saya semakin yakin bahawa destinasi yang selama ini saya cari bukanlah kebahagiaan dunia, bukan penerimaan manusia, dan bukan kesempurnaan diri. Allah tidak pernah meminta kita menjadi sempurna. Setiap kali terjatuh Allah panggil kembali kepadaNya, Setiap kali terluka kembali kepadaNya, setiap kali kecewa kembali kepadaNya kerana pintu Allah tidak pernah tertutup. Ya Allah jika selama ini aku terlalu bergantung kepada manusia, ampunkan aku Ya Allah. Ya Allah terima kasih kerana memberikan aku peluang hidup dan bertaubat kepadaMu. Semoga Allah terus menetapkan hati aku ke arah jalan ini, sehingga suatu hari nanti aku benar-benar kembali kepada-Nya dengan hati yang tenang dan diredhai Allah.🥹 Terima kasih, Bonda, kerana menemukan saya jalan pulang. Alhamdulillah🤲 Jamaliah
Assalamualaikum wbt Sy nak bg feedback voice note post class, hari ke 3 dan 4. Sebelum kelas, sy pernh tanya pd diri kenapalah sy dh belajar byk tp still cpt react bila trigger datang. Sy dpt jwpn dlm Pro kelas ahad lepas dan VN ni buat sy anchor. Bonda ada ckp trigger adalah messenger. Santuni ia.. Yeay, harini sy raikan abang posmen yg dtg nk beritahu sesuatu. Apa yg sy nampak pd diri, sy lebih aware dan bersedia dgn messenger itu. Sy boleh reframe kata2 org yg trigger sy dan faham dia tgh dlm survival mode. Sy nmpk progress kecil saya tidak panik berhadapan dgn trigger dan blh respond dgn baik. Sy rasa lebih tenang dan selamat. Body tak shaking dan blh control bonda. Terima kasih bonda. Sy nampak progress kecil sy dan VN buat sy lebih faham.
أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ ᥲssᥲᥣᥲmυᥲᥣᥲιkυm wbt, sᥱbᥲgᥲι ρᥱrsᥱdιᥲᥲᥒ sᥱbᥱᥣυm bᥱrmυsᥲfιr ᥱsok kᥱ kᥱᥣᥲs wᥲᥒιtᥲ rᥲsᥲ dιᥴιᥒtᥲι, Dina rᥱᥴᥲρ bᥲᥣιk ρrᥱ-ᥴᥣᥲss 𝟷𝟺 voιᥴᥱ ᥒotᥱ. 🦋 1. Fahami blueprint lama yang terbentuk menghasilkan cara dina beroperasi tentang cinta. 🌷 2. Hubungan stimulasikan dina suka menyendiri, takut dalam hubungan (maklumat relationship dina) 🧁 3. Perilaku = blueprint ≠ identiti. Pattern generated = mengejar cinta kerana kehilangan first love, ayah. 💕 4. Kelekatan cepat attach mempengaruhi cara dina menyantuni cinta, takut ditinggalkan (SM) ➡️ sakinah attachment 🌸 5. Respon people pleasing = hasil sistem operasi lama dina. 6. Alhamdulillah. Trigger terbesar (org cakap kasar) bukan musuh, ianya peta yang menunjukkan dina ada fear of rejection. 🌈 7. Sedar regulate diri sebelum perbaiki suasana melalui tanpa react trigger. ✨ 8. Unmet needs dina adalah perhatian ingin dipenuhi melalui SM ➡️ Allah sumber utama rasa cukup. 🌼 9. Fear of rejection dina, takut ditinggalkan memaknakan belief system dina rasa bahaya yang dibina. 💐 10. Dina baru sedar silent treatment saat ibu/PIT diam yang dina faham selama ini adalah takut ditinggalkan ➡️ kembali pergantungan pada Allah, dina tak perlu bergantung pd manusia 💎 11. Dina percaya, dina bernilai & tak perlu buktikan. Dina bina nilai apa yang dilihat Allah. 🎀 12. Pemilihan pattern relationship dgn PIT kerana recognition saya familiar terhadap pola ayah yang emo unavailable ➡️ Wisdom dina melihat apa berlaku ada hikmah. Dina bina pattern baru memilih yg baik walau xfamiliar. 💍 13. Saat kembalikan cinta pada Pemilik sumbernya. Fitrah mula melihat blueprint dgn jelas. 👑 14. Saat scan blueprint, barulah dina boleh di recode mengikut setiap element. Blueprint lama yang dina sedia lepaskan adalah : takut ditinggalkan. Oleh itu, dina tak sabar untuk reinstall Wanita Rasa DicintaiNya pada Ahad ni 🥰❤️ Terima kasih Bonda, team & semua. Semoga Syurga Firdaus tanpa hisab buat semua. #SharingDina
Menikmati rezeki bukan sahaja bukan sahaja dalam bentuk kewangan. Ini yang daya dpt dalam dua hari ini alhamdulillah, menikmati dan melihat kesungguhan ank ank dan merasai bahagia berlari bersama ank ank support mereka, alhamdulillah the present moment yg sangat nikmat. InsyaAllah belajar jadi pemerhati diru utk menutup kebocoran, jadi pemurah dalam perspektif yang lebih luas, memberi dengan penuh makna juga jangan pernah rasa memiliki. Pesan bonda, semua yang saya ada adalah rahmat Allah, Alhamdulillah
Masyaallah Subhanallah,Alhmdulillah terima kasih banyak-banyak Bonda atas doa Refleksi Pagi.doa recode Sedar Diri,doa mncari ilmu,APR & sistem serta Doa Arafah.Setiap hari di pagi hari saya mendengar & hayati.Tqsm Bonda😭
Alhamdulilah bonda voice note wanita rasa dicintai membantu saya melihat kedalam diri saya.No 5 voice note ya Hafiz survival responses sangat membantu saya bila saya ada sesuatu berlaku.No 6 badan yang react dulu sangat membantu.Terima kasih bonda dan team MM.
MasyaAllah, tabarakallah. Jazakillahi Khoiral Jaza' bonda atas voice note yang high impact & sangat powerful. Soothing mendengarnya namun sangat bermakna & memberi jawapan tepat khusus no. 8 (unmet needs) & love hunger, no. 9 (fear of rejection - Bonda masukkan asmaul husna AL - MUKMIN) no. 10 (fear of abundonment) ALLAH AL-WAKEEL yang sangat MEMBERI MAKNA pada/dalam diri. Allah pilih & rezekikan saya dapat nikmati PROSES BINA SECURE LOVE BLUEPRINT yang sangat MAHAL (REALITI RASA NIKMAT KEBERGANTUNGAN HANYA PADA ALLAH AL-WAKEEL). Ia dapat menjadikan saya semakin jelas dalam: 1) Pencarian memahami diri sendiri 2) Yakin malah menikmati setiap jalan takdir terindah 3) Tambah berani dalam membuat pilihan & keputusan khusus untuk diri Allah hadirkan semangat saya kian membara yang sangat luar biasa dahsyat seperti sang helang terbang tinggi dengan mata penuh sinar cahaya. Terima kasih bonda, team & semua. Tak sabar terus belajar & selami lebih dalam lagi setiap bonus class n paling ditunggu live event 28 Jun 2026. Barakallahu Feekum Jami'an
Alhamdulillah..terima kasih bonda.voicenote ni membantu saya kenal diri sy dari dalam. Setiap tindakan buat saya refleksi siapa diri saya.sangat wow.Saya rasa seronok dapat kenal dan faham diri sendiri.Sebelum ni tak tahu dan tak sedar..hidup dalam autopilot. Terima kasih bonda dan team MM
Masyallah Tabarakallah Alhamdulillah bonda 6 hari voice note nie membantu diri sy untuk terus mencari diri kenal diri kenapa sy ulang pattern yg sama selama dalam melayari bahtera perkahwinan.Rupanya sy bw luka sy semasa kecil tanpa sedar Subhanallah. Saya syukur setelah 6 hari nie sy nmpk apa yg perlu sy heals Alhamdulillah.Bila sy sedar sy baru faham dasyat bonda ibarat satu2 selumbar halus bonda tarik. Bonda complete VN nie bila bonda anchoring dgn asmaul Husna Subhanallah rs nikmat & tak terus salahkan diri Alhamdulillah.Sedar itu MAHAL. Tq bonda & team MM
Masyaallah amazing Alhamdulillah syukur... sangat2 best luar biase deepnya...sangat jelas dan mudah fahami semua kata kata mutiara terus masuk dalam jiwa hati saya semakin yakin dengan rahmat Allah SWT memperbaiki diri sendiri yang lebih bersistem menuju Ilahi... Terima kasih Bonda sentiasa mendidik hati dan jiwa saya.
Alhamdulillah, tak sabar nak meneruskan perjalanan kelas Bonda. Sebelum ini bonda dah bantu buka mata hati dan jiwa saya, Terima kasih bonda dan team